Stikkord

, , , , , , , , , ,

I går var jeg i fjæra og i bukta. 2 turer!
Vi har hatt skikkelig fine tåke kvelder her opp i nord utrolig spennende lys og effekt å jobbe med, men ikke like enkelt å få fanget det den riktige måte, så jeg gikk vel ned i 18 tiden.
Å satt å ventet da… Tok noen bilder (ikke dette) Men så fant jeg ut at jeg vile ta fler i bukta. Noe jeg har tenkt på lenge men rett og slett ikke hatt den rette ideen.
Nå skal det sies at bukta egentlig fotografert ihjel, i forbindelse med bryllup og konfirmasjon.
Så jeg er ikke særlig fan av å fotografere steder der mesteparten har fotografert før.
Men på en annen side har det også litt med hvordan man kan fotografere med ny vri å tenke litt mer kreativt.

Anyway, etter å tatt bildene i fjæra, begynte det å bli litt kaldt, å jeg hadde tatt med for lite klær. Så der var bare å springe hjem skifte og få i seg litt mat.
Det begynte å bli ganske sent. (jeg liker å fotografere sent ute om kvelden når jeg gjør perfomance.
Rett og slett for jeg ikke slapper av når jeg har en hel del av foplk som står å ser på.
Da jeg kom ned til Bukta var det jo selvføgelig masse folk…
Men men jeg er jo tålmodig når det gjelder å vente med å få det rette bilde og lyset.
Så jeg startet å rigge å finne utsnitt til de forskjellige bildene.

Det tok sin tid før jeg ble så å si alene, men det ble masse forskjellige bilder som jeg skal jobbe med.
Totalt brukte jeg vel 5 timer på rigge, vente på rett lys, osv..
Så det løpnner seg å bruke litt tid på å vente på at alt stemmer slik man hadde planlagt.

Håper det faller i smak 🙂
God helg forresten! 🙂

«Sano» (to heal in Latin)
Copyright Guro Storskjær

